Handelsbetingelser

Betaling

MUNA modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB og mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

MUNA krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

MUNA efterstræber at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver først afsendt dagen efter.

MUNA sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. MUNA kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender MUNA naturligvis en ny leverance uden beregning.

 

Returnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til følgende mail: hej@mynthe.com

eller

Mynthe – Økologisk Hudplejeklinik
Vesterbrogade 43, 1.th
1620 Kbh.V

Returnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Ved returnering bør varen være forsvarligt indpakket, da du selv har ansvaret for varerne indtil vi modtager dem. Gem derfor postkvitteringen samt track and trace nummeret. Produktet du returnerer, skal være i samme stand som ved modtagelsen.

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages, derefter 14 dag til at sende det retur.

Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

 

Varer undtaget Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages, derefter 14 dag til at sende det retur.

Men da der er tale om hudplejeprodukter, mister du fortrydelsesretten, hvis du bryder emballagen eller tager produktet i brug, da varen derfor af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

 

Hvis du vil klage

Hvis du vil klage over dit køb kan du kontakte os på 33 22 33 51 eller ved at skrive en mail på hej@muna.dk. Du har også mulighed for at indgive en klage over en vare, som du har købt hos os til:

Center for Klageløsning i konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby